REGULAMIN AKADEMII WNĘTRZE TO SZTUKA
§ 1 Postanowienia wstępne
Serwis internetowy Akademii Wnętrze To Sztuka, dostępny pod adresem internetowym https://akademia.wnetrzetosztuka.pl/, jest prowadzony przez Respirit Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławska 12/3, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Warszawie pod numerem KRS 0000989316, NIP 5213982030, REGON 522946701.Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług szkoleniowych oferowanych przez Akademię Wnętrze To Sztuka i jest skierowany do Konsumentów oraz Przedsiębiorców.
§ 2 Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę na świadczenie usług szkoleniowych, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Sprzedawca – Respirit Sp. z o.o., prowadząca serwis Akademii Wnętrze To Sztuka.Klient – każda osoba, która korzysta z usług szkoleniowych Akademii, w tym Konsument lub Przedsiębiorca.Akademia – serwis internetowy dostępny pod adresem https://akademia.wnetrzetosztuka.pl/, prowadzony przez Sprzedawcę.Usługa Szkoleniowa – usługa edukacyjna, obejmująca kursy, szkolenia i materiały edukacyjne, świadczona przez Sprzedawcę drogą elektroniczną.Zamówienie – złożone przez Klienta oświadczenie woli, zmierzające do zawarcia Umowy na świadczenie usług szkoleniowych.Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 3 Kontakt z Akademią
Adres Sprzedawcy: Respirit Sp. z o.o., ul. Puławska 12/3, 02-566 WarszawaE-mail: hello@wnetrzetosztuka.plTelefon: +48 574 802 740Godziny kontaktu: poniedziałek-piątek, 9:00-17:00
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania z Usług Szkoleniowych niezbędne są:Urządzenie z dostępem do Internetu.Przeglądarka internetowa (zalecane: Google Chrome, Mozilla Firefox).Aktywne konto e-mail do komunikacji z Akademią.Oprogramowanie umożliwiające udział w spotkaniach online (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet).
§ 5 Informacje ogólne
Akademia świadczy Usługi Szkoleniowe odpłatnie.Ceny podane na stronie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.W przypadku Usług o charakterze ciągłym lub dostępu do materiałów na czas nieoznaczony, cena obejmuje wszystkie płatności za wskazany okres rozliczeniowy.Informacje o dostępnych szkoleniach, ich zakresie i cenach są podawane na stronie internetowej Akademii.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
Aby złożyć Zamówienie, Klient powinien w pierwszej kolejności dokonać opłaty rezerwacyjnej w kwocie 100zł na stronie https://akademia.wnetrzetosztuka.pl/ , poprzez serwis Payu lub Stripe, podając przy zamówieniu wymagane dane osobowe i kontaktowe. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem opłaty za spotkanie rezerwacyjne, a także, w ciągu 24 godzin, kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia terminu rozmowy wstępnej. Opłata rezerwacyjna stanowi następnie kwotę zniżki za cenę kursu lub podlega zwrotowi po odbyciu spotkania rezerwacyjnego
§ 7 Metody realizacji i płatności
Realizacja Usług Szkoleniowych:a) Szkolenia online oraz spotkanie rezerwacyjne odbywają się za pośrednictwem platform takich jak Zoom, Microsoft Teams lub Google Meet.b) Dostęp do materiałów edukacyjnych jest przesyłany na adres e-mail Klienta lub udostępniany na dedykowanej platformie Akademii.Dostępne metody płatności:a) Przelew bankowy na konto Sprzedawcy.b) Płatności elektroniczne (PayU).
§ 8 Wykonanie Umowy
Zawarcie Umowy - Umowa na świadczenie Usług Szkoleniowych i/lub Konsultacji zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, zgodnie z § 6 Regulaminu.
Sposób umówienia się na konsultacje indywidualne
a) Po dokonaniu płatności Klient otrzyma w ciągu 24 godzin telefon w celu umówienia terminu spotkania rezerwacyjnego.
Forma realizacji konsultacji - Konsultacje odbywają się online za pośrednictwem jednej z platform wideokonferencyjnych (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet lub innej wskazanej przez Sprzedawcę). Dane do spotkania, takie jak link i godzina, zostaną przekazane Klientowi najpóźniej na 24 godziny przed terminem spotkania.
Maksymalny czas na wykorzystanie konsultacji - Klient ma obowiązek wykorzystania zakupionej konsultacji w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty dokonania płatności. Po upływie tego okresu konsultacja przepada, chyba że strony postanowią inaczej.
Nieobecność na konsultacji a) Klient, który nie może wziąć udziału w umówionej konsultacji, powinien poinformować Sprzedawcę z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.b) W przypadku nieodwołania konsultacji w wymaganym terminie, uznaje się ją za zrealizowaną.c) Nowy termin konsultacji może zostać ustalony tylko w sytuacji wcześniejszego jej odwołania przez Klienta.
Zakup szkolenia Akademia Wnętrze To Sztuka zostanie objęty osobną umową.
§ 9
Odstąpienie od umowyZgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:a) Usług szkoleniowych, jeżeli rozpoczęto ich wykonywanie za zgodą Klienta.Jeśli szkolenie jeszcze się nie rozpoczęło, Klient może odstąpić od umowy, informując Sprzedawcę w formie pisemnej lub elektronicznej.
§ 10 Reklamacje i gwarancje
Reklamacje dotyczące Usług Szkoleniowych można składać:a) Drogą elektroniczną na adres: hello@wnetrzetosztuka.plb) Listownie na adres siedziby Sprzedawcy.Reklamacja powinna zawierać:a) Opis problemu,b) Okoliczności jego wystąpienia,c) Dane kontaktowe Klienta.Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
§ 11 Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji
Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak mediacja lub arbitraż. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
§ 12 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych Klientów jest Respirit Sp. z o.o.Dane osobowe Klientów są zbierane w celu realizacji Umowy oraz – za zgodą Klienta – w celach marketingowych.Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zawarcia Umowy.
§ 13 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane za pośrednictwem strony internetowej są zawierane w języku polskim.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności. O każdej zmianie Klient zostanie poinformowany z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.Klient ma prawo do złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.